Monday, May 08, 2006

جستجو

چشمان ِ سیاه ِ تو فریبت می دهند ای جوینده ی بی گناه ِ !
تو مرا هیچگاه در ظلمات ِ پیرامون ِ من باز نتوانی یافت ، چرا که در نگاه ِ تو آتش ِ اشتیاقی نیست .

مرا روشن تر می خواهی
از اشتیاق ِ به من در برابر ِ من پر شعله تر بسوز
ورنه مرا در این ظلمت باز نتوانی یافت
ورنه هزاران چشم ِ تو فریبت خواهد داد ، ای جوینده ی بی گناه ِ !
بایست و چراغ ِ اشتیاقت را شعله ورتر کن .
قسمتی از شعر ِ شاملو
پ .ن :
*این روزها مرتب تصمیم های ِ جدید می گیرم ولی با مهارتی بی نظیر زیر ِ همه ی قول و قرارهایی که با خودم گذاشتم می زنم ، بدون ِ اینکه آب از آب تکون بخوره …
**به نظرت چه موقع ریزه کاریهای ِ زندگی رو یاد می گیریم احتمالا همون موقع که من یاد بگیرم زندگی رو نباید سخت گرفت امیدورم اون موقع خیلی دیر نشده باشه...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

شعر خیلی زیبایی بود. من هم گاهی شعر میگم به من هم سر بزنید

Post a Comment

<< Home